sobota 8. června 2013

Gratulace k narození miminka

Dvěma kamarádkám se nedávno narodila miminka a i když už se nevídáme tak často, jako bychom si přály (nebo možná právě proto, že se už nevídáme tak často), vyrobila a poslala jsem jim alespoň přáníčka.
Obrázky jsem vybarvila akvarelovými pastelkami a vybrala ladící papíry s menšími vzory a k nim se hodící stuhy a knoflíky. Ze dvou obdélníků jsem vytvořila pozadí přáníčka a slepila je k sobě. V jednom případě jsem se odhodlala k ručnímu prošití cik-cak, protože se mi prošívání na přáních i stránkách moc líbí, ale nemám šicí stroj. (Naštěstí mám ale hodnou kamarádku Aktijku, která mi nedávno stroj půjčila, a tak používám poslední dobou na přáníčkách šití častěji a moc se mi to líbí :) Díky! :) ). Na stuhách jsem uvázala mašličky, přilepila na připravené pozadí a to na základ přání. Dozdobila jsem je knoflíky s provázkem.
Vybarvené obrázky jsem vystřihla do tvaru čtverce, zakulatila rohy a podlepila připravenými čtverci barevných čtvrtek tak, aby vznikly jakési rámečky. Vše jsem pak pomocí 3D čtverečků nalepila do středu přání.



4 komentáře:

  1. Ty jsou nádherný!!! Jsem moc ráda, že je stroj tak skvěle využitý :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Můžete kouknout také na návod na výrobu věnečku s miminkem: http://xas.cz/venecek-s-miminkem/ :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...