pátek 19. dubna 2013

Magnolia razítka

Na srazu jsem poznala Ponu, Magnolia razítka a jejich vybarvování pomocí distress inkoustů. Šíleně mě to tam bavilo a vybarvuju občas i doma.
Na srazu jsem taky viděla několik Poniných projektů a protože je to úplně něco jiného, než co jsem kdy dělala, chtěla jsem si vyzkoušet, jak mi to půjde. Na srazu jsem přecejen zas tolik času neměla, ale doma se mi pak podařilo dílo dokonat :) Snažila jsem se nazdobit víc, než jsem zvyklá, ale budu to muset ještě hodně trénovat :))



Razítka vybarvena distress inkousty (návod najdete tady).
Lavička obarvena distress inkoustem (odstín Barn Door) a natřena Crackle accents.
Papíry jsou ze sady Blank Canvas.
Krajka z galanterie obarvena opět distress inkoustem (odstín Antique Linen).
Dozdobeno samolepicími půlperličkami, papírovou kytičkou (návod tady), lístečky vyraženými pomocí embossovací raznice.

Hotové mám ještě jedno přání s vybarvenou Tildou, ale to zase příště.
Krásný víkend!

1 komentář:

  1. Moc krásné přáníčko. Příjemné jarní barvičky a razítka jsou nádherně vybarvená! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...