čtvrtek 3. ledna 2013

Plány na rok 2013

Stejně jako loni vymýšlím a vymýšlím... Hlavně s čím začít, když začíná nový rok :)

1. Loni jsem začla se svým upraveným Projektem 365. Laťku jsem si tím dala vysoko, protože chci mimo focení zvládat i spoustu dalších věcí. Letos laťku snižuju a začnu Projekt 52. Uvidím jak to půjde a třeba ho i dokončím :) Pokud někoho zajímají detaily, klikněte si zde (letošní ročník) a zde (pravidla loňského ročníku) :) Ve zkratce jde o to vyfotit každý týden jednu fotku na dané téma, takže to není časově tak náročné jako Projekt 365 a mám tedy větší šanci :))

2. Scrapbookové týdenní podmínky. Běžely i předloni a líbily se mi. Udělala jsem všechny podmínky, které byly ten rok vyhlášeny, a byla jsme spokojená :) Loni byla změna. Místo týdenních podmínek byly vyhlašované Projekty. Ze začátku jsem se párkrát zúčastnila, ale pak jsem dělala raději přáníčka a další scrapové věci a stránky jen hodně vyjímečně. Letos se pokusím udělat stránek víc a doufám, že zvládnu dělat i podmínky.

3. V únoru bych zas ráda rozjela 30 days of lists. Poprvé jsem seznamy psala loni v květnu a chtěla jsem dělat další kolo na podzim. Nedostala jsem se k tomu, ale na silvestra se mi povedlo sepsat nový seznam seznamů :) , a tak se do toho chci v únoru pustit. Mám v plánu psát seznamy i na blog, takže kdo chce, může se zase přidat :)

Jinak mám samozřejmě ještě spoustu dalších plánů.... Dělat přáníčka, minialba, deníky, články na blog atd. Ale to už jsou klasické dlouhodobé věci, nic nového :)

Přeji všem, včetně sebe, aby se nám co nejvíce plánů podařilo splnit a dokončit! :)

8 komentářů:

  1. Pettie máš hezká předsevzetí, přeji ti ať se ti jich co nejvíce podaří vyplnit. Za kontakt na projekt 52 děkuji. Několikrát jsem chtěla zkusit 365, ale nestíhám fotit každý den, toto bych asi zvládla :-) L.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky doufám, že to dám :D ...To by bylo super, kdyby ses přidala :) Už máš nápad na zadání prvního týdne? Já zatím nic :/ :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak trochu, něco mně napadlo, ale ještě to nechám uležet :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky má spoustu plánu ... musím si to taky tak sesumírovat ... aby nezůstali jen v hlavě ... Přeji ti ať se ti v novém roce daří, vše co jsi si naplánovala.

    OdpovědětVymazat
  5. To zní dobře, vypadá to, že se nudit nebudeš :-) Až zveřejníš seznam na 30 days of lists, tak bych se asi nechala zlákat.

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, já furt nic :/ Ale taky jsem o tom ještě zas tak nepřemýšlela, ehm...
    Kiarko, díky :) Přeju totéž ;)
    Irisko, to máš pravdu, na nudu nezbyl už v plánování čas :))) A ohledně 30 days of lists budu moc ráda, když se přidáš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Pettie,
    teda ty máš kupu plánů ;)
    Já jsem se letos na všechno vykašlala, teda krom obligátního pokusu snížit váhu. Ovšem ta jedna fotka týdně... 365 nedám, to jsem zkoušela loni.
    Jooo a ten zimní design blogu je úžasný, ty vločky...

    OdpovědětVymazat
  8. Bjani, takže se taky přidáš? :)
    A děkuju moc za chválu :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...