středa 16. ledna 2013

Lift v rámci klubu Cardmaking + soutěž s Hero Arts

Na Fleru je spousta klubů a několik z nich se týká i scrapu. Jeden z nich se jmenuje Cardmaking a v něm se samozřejmě věnujeme přáníčkům. V rámci tohoto klubu probíhají různé soutěže a akce: lift, sketch, diktát.... Posledního liftu jsme se zúčastnila taky. Přání jsem zároveň chtěla poslat do soutěže vyhlašované na blogu Hero Arts, takže jsem použila nová razítka této značky a vyřezávací šablony Sizzix (vše v jedné sadě) a zároveň liftla zadané přání v klubu Cardmaking :)



Jako podklad přáníčka jsem použila čtvrtku (z vánoční sady The Winter Wonder od DCWV), která má krásné jemné barvy a drobné třpytky,  ale jako vánoční vůbec vypadat nemusí :) Z jiné čtvrtky stejné sady, která krásně ladí s podkladovou, jsem vystřihla proužek a zdobně ho zakončila. Nechtěla jsem ho podlepovat 3D čtverečky, protože pak by byl odstup od podkladu moc výrazný, a tak jsem ho pouze podlepila o něco menším proužkem bílé čtvrtky. Odstup od podkladu je tak méně výrazný, ale dostačující :)
Kytičky jsou narazítkované razítky Hero Arts a distresskou (odstínem Spiced Marmalade) a vyřezány na Big Shotu pomocí šablon ze sady s razítky. Pro ozvláštnění jsou dozdobené lakem Accents. Na kytičky už jsem 3D čtverečky použila :)
Nápis je vytištěný na tiskárně a vyřezaný na Big Shotu pomocí šablony Xcut (Docrafts) - Tags and Bookplates. Ovšem jen jeho vnitřní část. Tu vnější jsem pak vystřihla klasicky nůžkami, protože větší šablonu už nemám, takže jsem se stříhání stejně nevyhnula :) Cedulku s textem jsem oinkoustovala (stejně jako podkladový papír a proužek pod kytkami) a dozdobila kamínkem ze sady Say It In Crystals od Primy. Všechno je nalepené na klasickém přáníčkovém základu.

V klubu Cardmaking jsem s přáníčkem uspěla natolik, že jsem vyhrála 10. kolo liftu (ještě jednou všem moc děkuju za body :) ) a bylo mi ctí vybrat předlohu pro 11. kolo. Doufám, že se zalíbí i ostatním a že se jim podle ní (něho) bude dobře lepit :))

Krásnou noc!

4 komentáře:

  1. Peti přání je opravdu výstavní. Gratuluji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné přáníčko!Gratuluji k výhře a těším se na další Tvůj skvost.

    OdpovědětVymazat
  3. Přáníčko je úžasné, nádherně barevné!!! Držím palce i v Hero soutěži :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji :) Hodně štěstí v HA soutěži! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...