středa 9. ledna 2013

1/52 - Pozitivní třináctka

Projekt 52 začal minulý pátek tématem 13 nebo pozitivně. Podnikla jsem nejdřív pár pokusů, se kterými jsem ale nebyla vůbec spokojená. Přišlo mi, že nevyjadřují to, co by měly. Byly tak nějak "o ničem" :)
Jak jsem ale prohlížela fotky za poslední dny, padla mi do oka fotka našich dvou chlapů :) Stáli na ní vedle sebe...vlevo Honzík, vpravo Petík. Honzík má 1 rok (a kus...ale 2 to ještě nejsou :) ), Petík má 3 roky. Už předtím mě napadlo, že máme doma hračku - domeček, do kterého se vkládají písmena a čísla, mezi kterými je i jednička a trojka. A tak jsem šupla do ruky každému "jeho" číslo a přinutila je nechat se fotit :) Dlouho to nevydrželi, ale pár fotek jsem udělala a jednu dokonce vybrala ke zveřejnění :) Kvalita děsná, ale tématicky jsem spokojená, tak si to tentokrát odpustím a budu na tom dál pracovat :)))
Takže tady je moje pozitivní třináctka :)


6 komentářů:

  1. jj, super nápad s 13tkou a parádní fotka! Máš krásný kluky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám jak se u toho pěkně bavili :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To se smáli na povel, chudáci :)))) Jinak je to nějak nebavilo :) Já jsme je nutila sedět a oni jsou neradi pasivní :)))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...