pátek 7. září 2012

Soutěžní přání na poslední chvíli

Na HuráPapíru je každý měsíc soutěž. Snažím se zúčastnit pokaždé, občas to ale nestihnu. Tentokrát jsem to stihla na poslední chvíli :)

Srpnová soutěž měla dvě části:

1. Stránka ze SMASHe. Některé strany jsem nafotila, ale naznala jsem, že jsou nezveřejnitelné :) Můj SMASH má velkou hodnotu pro mě, ale když ho srovnám s ostatními, z nichž některé opravdu obdivuju,  není to na chlubení :)))

2. Lift tohoto přání:

Nejdřív jsem nevěděla, co s tím. Bílý podklad, obrázek bez rámečku, kde nic tu nic ... to většinou neodpovídá mým představám při tvoření přáníček :) Ale přání se mi líbilo, a tak jsem si vše upravila po svém :) Podklad modrý, rámeček po obvodu přání i kolem obrázku, bordura dvojitá.... Nějaká podoba tam ale nakonec je :)


A protože se mi podle zadaného přání pracovalo moc příjemně, liftla jsem si je před chvílí ještě jednou. Nafotím ale raději až za světla a určitě se pochlubím :)

Krásný víkend!

3 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...