úterý 10. července 2012

Minialbum "Dopravní nostalgie 2012"

V červnu proběhla v Brně Dopravní nostalgie. Historické tramvaje, trolejbusy, autobusy, vlaky. Máme dva kluky, které to teď hodně zajímá, tak jsme vyrazili i přesto, že se schylovalo k dešti :) Pláštěnky i deštník se hodily, ale den jsme si stejně užili. Nejdřív na nádraží v Židenicích, kde jsme si počkali, až kolem nás profrčí parní vlak "Skaličák", pak na Svoboďáku obhlídnout všechna možná historická vozidla DPMB a nakonec v Husovické vozovně. Bylo to moc prima a všichni byli spokojení. To si zasloužilo minialbum :)

Základ alba už jsem měla nějaký čas hotový. Stačilo jen dolepit fotky, dozdobit (to mi nedalo moc práce :) ...no, i když pidivláček jsem dělala asi hodinu :D ) a dodělat visačky na další fotky a info, co se jinam už nevešlo. Dodala jsem ještě jednu stranu a svázala kloboukovkou (fígl, co mi poradila na jarním srazu Ekulka :) ), protože kroužky už byly moc malé a větší doma nemám.







 

Dobrou noc :))


1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...