středa 2. května 2012

30 days of lists - první dva dny za námi :)


Tak kdo se nakonec přidal? Jsem moc zvědavá :) A jak vám jde seznamování? Aha...to slovo má trochu jiný význam, než jsem měla na mysli :))) Takže...jak vám jde psaní seznamů? :)
Já jsem si teda dneska dala :) Musela jsem zapojit i manžela :))) Ale druhý seznam je úspěšně zapsán.
Jak to jde vám? :)

A zítra mě čeká "Těšíme se na...". Tak to už se těším :)




Omlouvám se, že nezveřejním stránky tak, jak jsou - i s texty, ale je to pro mě moc soukromá záležitost :)

Krásný zbytek večera, krásné další dny! :)

5 komentářů:

  1. Pettie,dneska jsem na tvůj nápad myslela celý den v práci..Přes týden nestihám,ale v sobotu hned letím koupit ten blok a modlím se aby byl..
    Chtěla bych dělat něco jako Smash a do toho si budu psát tvůj seznam:-)Ono se každý den moc věcí neděje,že?Zvlášt když je člověk v práci..Takže budu mít takový Smashseznamseznamů:-))Tvůj vypadá hezky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Smash mě taky šíleně láká :) A kombinace smashe a seznamů zní moc dobře :) Tak ať se zadaří :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak já nakonec seznamuji takto: http://radost-z-papiru.blogspot.com/2012/05/30-dnu-seznamu.html
    Zatím zcela veřejně, třeba se mi to taky ale rozleží a máznu to. O víkendu snad najdu i čas doplnit na blog celý seznam...

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, super, že to máš taky na blogu :) Dneska nějak nestíhám, ale hned jak to půjde, prolezu ti s dovolením celej blog :))

    OdpovědětVymazat
  5. Peťo, hezký nápad. Forma seznamu mi vyhovuje, časovou nenáročností. Témata seznamů mě zas nutí trošku se zamyslet a zastavit. A to je to, co v tomhle životním poletu potřebuji. Díky za fajn akci a přidávám se :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...