pondělí 7. května 2012

30 days of lists - den osmý až čtrnáctý


Nějak to utíká :) A zítra začneme druhý týden seznamů. Já mám v plánu tyto seznamy.

8. V tašce mám…
Mou taškou je teď taška přebalovací :) Už teď se ale těším, až budu jednou psát místo obsahu tašky obsah kabelky :) Myslím, že rozdíl v obsahu bude tak za dva roky hodně velký :) …Vy si můžete napsat i obsah batohu, tašky na notebook nebo třeba obsah kapes :)

9. Oblíbené stránky a blogy
K tomu asi není co dodat :)

10. Seznam přání
Co si chceme pořídit, co se chceme naučit, co chceme zvládnout… Prostě co si přejeme :)

11. Mít čas jen pro sebe, budu…
Na stránkách 30 days od lists mají „Date Night Ideas“ – něco jako nápady na schůzku. Nemyslí tím jen nápady na rande, ale i na schůzku s kamarádkou, s rodiči, s dětmi… Anebo se sebou :) Já mám v plánu napsat si seznam toho, co chci dělat v čase, který mám jen pro sebe :)

12. Týdenní rituály
Děláte něco pravidelně každé pondělí, úterý, středu…? Pravidelné sledování pořadu v televizi, cvičení, kino, …

13. Chci zkusit…
…myšleno zkusit něco sami vyrobit (v angličtině DIY, "Do It Yourself"). Výrobit svíčku, mýdlo, minialbum, přání, ušít sukni, vyrobit poličku, uplést čepici…..

14. Co se mi líbí na ______________
Vyberte si, co (koho) chcete, a napište si seznam toho, co se vám na té věci (činnosti, koníčku, člověku…) líbí  :)

A zítra si užijte příjemný den volna :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...