neděle 29. dubna 2012

Minialbum ze srazu

Jedním ze srazových počinů bylo minialbum :) Vybrat jsme si mohli buď polotovar minialba od BG (Perhaps, Stella Ruby nebo Lilly Kate), nebo použít prázdné kartony 10x15 cm. Moje volba padla na prázdné kartony, protože polotovary minialb byly na mě barevně moc divoké a asi by se mi ani nepovedlo použít v nich všechny mnou plánované fotky (kartony byly o něco větší a mohl jich být libovolný počet). V minialbu jsem chtěla mít fotky z loňského dvoudenního výletu do Kopřivnice a Olomouce a protože jsem hodně fotila, byl problém vybrat přiměřený počet. Doma jsem si připravila i rozmístění fotek na stránkách, a tak samotná práce na srazu už byla pohoda :) I tak jsem ale minialbum dodělávala doma. Moje rychlost je totiž opravdu šnečí :) Tím spíš, když se jednou za čas ocitnu bez dětí v bandě společně postižených ženských (postižených scrapem :)) ) a je pořád o čem mluvit ;) :)

Dodatečně ještě jednou moc děkuju Aktijce a Íti za všechna razítka, raznice, inkousty, big shot a spoustu dalších věcí, které jsme si mohli (vlastně mohly :) ) půjčit, což jsem s velkou radostí dělala :)









 Krásnou slunečnou neděli přeju! :)

5 komentářů:

  1. Krásné minialbum:-)A krásný web:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné minialbum a děkuji za komentář na mém blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké minialbum a určitě i super výlet :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju všem za komentáře i pochvaly :)

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, výlet byl fakt super :) Konečně jsme si s klukama nějakej užili a oni vypadali, že se jim to taky líbilo :) Takže spokojenost na všech frontách :) (I když bylo pár blbých okamžiků, ale ty už jsou skoro zapomenutý :D )

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...