neděle 5. února 2012

Projekt 365 - 4. a 5. týden

Venku zima, mráz, žádnej sníh...prostě děs. A tak jsme si procházek moc neužili a já jsem fotila hlavně doma. Udělala jsem si dva týdny ve znamení "ostření na oči" a "focení kluků doma" :) No nejde mi to, nejde. Vymlouvám se na nedostatek světla, foťák bez stabilizátoru a moc pohyblivý potomky :)) Ale snažím se. Já na to přijdu :) Ovšem o to víc se těším na focení venku, na sluníčko, procházky...a na jaro!

Tak zas aspoň pár na ukázku.
(Nechci to tu zamořit desítkama fotek Petříka a Honzíka, tak jsem vybrala i z jiných ... i když těch klukovských je za ty dva týdny fakt mnohohnásobně víc :) )






4 komentáře:

  1. Peti, krásný fotky, Honzík je celej Petřík ;-) a zaostření na králíčka je taky parádní. Vyráběli jste?

    OdpovědětVymazat
  2. Díky :)
    Já furt dumám, jestli jsou si podobní, nebo ne :)) No asi teda jo :)
    Jj, košík jsem pletla z papírových ruliček už když bylo Petříkovi kolem roku :) Pak mi ještě asi rok trvalo, než jsem ho zavěsila a dokončila :))) Teď posloužil jako objekt k focení :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pettie, těch fotek sem dávej víc, mě to hodně nakopává, když vidím, jaký máš parádní fotky! Ale jako fakt!!!
    A taky mi připadá, že jsou si kluci hodně podobní. Ale je to dost subjektivní, včera mi tři lidi tvrdili, že je mi Vítek hodně podobnej, ale on je objektivně celý táta, tak já už nevím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli se bude dařit víc fotek, klidně dám víc :)
    Taky mám někdy pocit, že má každej "jiný oči" :D :D ...Jako že každej vidí jinak :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...