pátek 15. července 2011

Řasím, šiju, lepím :)

Styl poslední stránky mě nadchl a navíc mi připadal moc "vhodný" na přáníčko podle mých představ, že jsem si aspoň jedno musela udělat :) Nařasená stuha se mi moc líbí a určitě ji ještě použiju. Hnědo-béžová kombinace je z mých oblíbených. Po použité borduře už jsem pokukovala dávno a stejně tak po "krucánkách". Na přáníčku jsem si toho splnila prostě hodně :)
A protože se mi hodně líbí a zrovna promovala jedna z mých prima kamarádek, brzy bude putovat k ní. 

6 komentářů:

  1. Moc hezké přání a to šití je super. Škoda, že taky nemám šicí stroj. Někdy se fakt hodí :o) A hnědá je taky má oblíbená :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to nemusíš litovat, protože je to šitý ručně :) A není to vůbec náročný.
    Taky nemám šicí stroj, ale kvůli scrapu ho snad časem pořídím :))

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt růčo??? No já už jsem se taky na šicí stroje dívala, ale přišlo mi úchylný kupovat šicí stroj jenom kvůli papíru :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj, však si to nějak zdůvodníme. Třeba že ho nutně potřebujem, abysme mohly zašívat chlapům roztrhaný montérky nebo tak něco :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Pettie, moc krásný přáníčko a i všechny předešlé stránky :)
    aaach moc se mi scrap líbí, ale myslím si, že bych na to neměla. Jak čas, tak hlavně tu fantazii... no škoda

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju :)
    Mimochodem...obojí mi taky nějak chybí :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...