úterý 5. července 2011

Když je dítě na prázdninách...

...tak je najednou spoooousta času :) A tak jsem toho využila a kromě tradičního úklízení, vaření a stárání se o menší prtě jsem si i zascrapovala.
První stránka byla rozpracovaná už týdny. Mezitím jsem změnila výběr papírů a kompozici, takže nakonec vzniklo něco jiného, než jsem plánovala, ale na to jsem zvaklá. Mám to tak často :)



Druhá stránka byla taky v plánu už delší dobu a kompozici jsem taky hodně změnila oproti původně plánované. Udělala jsem dobře. Stránka se mi moc líbí. Barvy jsou moje oblíbené a až teď mi došlo, že jsem konečně jednou nepoužila vůbec modrou barvu :)



Díky těmto dvěma stránkám mi navíc přibyly další dvě splněné podmínky: 20. podmínka - šipka a 6. podmínka  - tmavě hnědá + jedna další dominantní barva.

2 komentáře:

  1. Koukám, šmějdím ve tvém blogu a moje doměnka o tom, že jsi ze stejného města jako já se mi potvrdila. Do obory taky ráda chdím a fotky jsou od tama vždy povedené :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to tam fajn, že? :) A hlavně divočáci pěkně blízko, když se zadaří, takže na focení super :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...