pátek 15. července 2011

Diktát č.36

Já jsem ještě nepsala o diktátu? No jo vlastně, předposlední jsem nedělala, protože jsem nenašla vhodné fotky. Ale kompozice posledního se mi rozhodně hodila...

Tvoření stránky podle diktátu je tvoření stránky podle slovního popisu nějaké předlohy. Občas to bývá oříšek pro popisujícího (už jsem taky byla v této roli, takže vím, o čem mluvím :) ) i pro tvořící. Ale myslím, že nakonec to zvládnou všichni a radost z další stránky do alba je veliká a stojí to za to :) Po zveřejnění bývá zajímávé srovnání předlohy s nově vytvořenými stránkami. Každý to pojme jinak, leckdo si udělá různé úpravy a změny oproti popisované stránce, někdo dokonce převádí na jiný formát. Vždycky je na co se těšit a já už se těším na prohlížení výsledků posledního diktátu :)

Mně takto přibyla konečně stránka do Honzíkova alba (mimochodem Petřík už obdobnou má). Nějak ho zanedbávám, tak to hodlám napravit. No a tradičně si plním další podmínku, tentokrát "výrazný nadpis".

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...